Com ja hem vist moltes vegades, la millor manera d'aprendre dels nens és a través del joc. Aquesta setmana han treballat les figures de forma lúdica i gairebé sense adonar-se'n!!!
diumenge, 22 de maig del 2022
Maleta viatgera
La maleta viatgera de contes segueix viatjant per les nostres cases. Aquesta vegada ha viatjat a casa de na Isabel!!!
Gràcies a aquest recurs, els infants comencen a desenvolupar el gust per la lectura. També es potencia la comunicació familiar i es reforcen els vincles ja que s'hauran de buscar moments de tranquil•litat amb el fill/a per explicar els contes i llibres de la maleta. I, a més, els nins/es també tenen l'oportunitat d'explicar als seus companys/es de classe quins han sigut els seus contes preferits i com han viscut aquesta setmana amb la maleta familiar, per tant, també es potencia l'expressió oral i l'ús de la llengua.
Mini colònies al Palma Aquàrium
LES COLÒNIES SÓN IMPORTANTS PERQUÈ… SORTIM DE L’ESCOLA: Les colònies permeten abandonar aquest espai i traslladar-nos a un petit oasi en el qual els infants poden veure, mirar, tocar i experimentar amb els elements que els envolten i en consonància amb un entorn natural que alguns no havien conegut abans.
PERQUÈ… CONVIVIM 24H AMB COMPANYS/ES I MESTRES :aquesta convivència afavoreix la cohesió del grup i ofereix noves oportunitats de relació.
PERQUÈ… REFORCEN L’AUTONOMIA, L’AUTOCONFIANÇA I L’AUTOCONEIXEMENT
dilluns, 9 de maig del 2022
Jugam amb les lletres
Els alumnes de 5è EI seguim en contacte amb el món de les lletres i a poc a poc, anam interioritzant el procés de lectoescriptura cada un al seu ritme.
A l’aula podem distingir alumnes que es troben en moments diferenciats en l’adquisició de les habilitats lectores i escriptores depenent de les seves característiques individuals, des de nins i nines que reconeixen lletres i fan lectura de síl·labes a d’altres que ja poden llegir paraules.
Tot i que l’adquisició de la lectoescriptura no és un objectiu de l’Etapa d’Educació Infantil, és cert, que durant aquests cursos hi ha alumnes que demostren predisposició per la seva adquisició, així com d’altres que no es trobem madurativament preparats per assolir-la. I cal remarcar que uns i altres estan dins la normalitat i la nostra tasca ha d’anar encaminada a animar-los a seguir progressant.A nosaltres ens agrada jugar i fer diferents activitats amb les lletres!!!
PROJECTE AIGUA:Les mescles